niedziela, 1 kwietnia 2012

a kot się pcha uparcie na moje kolana...

i budzę się rano, w mojej głowie strzępki snów niebezpiecznych
czasem nie wiem gdzie jestem, rozglądam się zdziwiona
że jestem tutaj a nie tam gdzie ty
że wypije samotną kawę
że nie spotka mnie twoje pytanie - jak spałaś
że bezpieczna zatoka twych ramion tak daleko
że mój parapet zbyt wąski
że nie będziemy się rankiem śmiać i spierać
że nie połaskoczę cię w stopy choć wiem, że tego nie lubisz
że pada teraz śnieg
że nie pójdziemy na spacer
że nie zatańczysz mi i nie zaśpiewasz
w moich myślach tego ranka tylko burza szaleje
kot się pcha uparcie na moje kolana
mówię sobie - spokojnie
mówię sobie - ucisz się serce
patrzę w lustro i szukam tam tych jedynych oczu
bez skutecznie
nie wiedziałam, że tak bardzo można tęsknić
nie wiedziałam, że tak bardzo można pragnąć
nie wiedziałam, że tak bardzo można chcieć być z kimś blisko
myślałam, że można wszystko zamknąć i nie czuć
taki miałam plan
a teraz widzę, że w zagłębieniu twoich obojczyków mieści się cały mój świat
cała ja tam jestem
w linji ust twoich mój świat zamknięty
cała ja tam jestem
w jednej twojej rzęsie
i chciałabym tylko byś schował mnie czasem pod swoimi powiekami
by jedna z miliona myśli twoich była choć cieniem myśli o mnie
byś za lata świetlne w tłumie innych ludzi szukał mojej twarzy
mówię sobie - spokojnie
mówię sobie - ucisz się serce
bez skutecznie

to piękna piosenka
piękny tekst
dziękuje
wiesz pamiętam ten moment
pamiętam wszystkie te dobre chwile
po prostu pamiętam...:)
moja pamięć to dziwna rzecz, żyje własnym życiem
kiedy zamykam oczy, wszystko to jest we mnie, takie silne, że czasem staram się zapominać
ale nie umiem, a teraz nawet tego nie chcę, nie chcę zapomnieć
pamiętam wyraz twoich oczu kiedy pierwszy raz puściłeś mi tę piosenkę
będzie we mnie już zawsze...
i codziennie w tłumie innych ludzi szukam twojej twarzy

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=tm63HKL55yo


;D