sobota, 31 marca 2012

dotyk anioła...

zamykam oczy a
pod powiekami, śpiące powidoki
cisną się na usta słowa niepotrzebne
wypuszczam z myśli kształty
twoich obu dłoni
i widzę zaskoczona
masz okrągłe opuszki
mówiłam ci to kiedyś ?
krążą na marginesie mapy mego świata
jak odległe planety
zaklęte w nich ciepło
dotyka mnie
z drżeniem
czekam aż mnie pogłaszczesz
zamykam oczy na
pod powiekami, śpiące powidoki
cisną się na usta niecierpliwe jak słowa
chyba, czekam
codziennie
na dotyk anioła
łaskę twoich dłoni co
spływa na mnie czasem
a twoje dłonie
z delikatnej chmury
i jakbym skórą dotykała nieba
i widzę zaskoczona
masz okrągłe opuszki
mówiłam ci to rankiem
mówiłam ci to nie raz
krążą na marginesie mapy mego ciała
jak odległe planety
i jakbym skórą dotykała nieba
i jakby całe niebo
nagle było we mnie
a łaska twoich dłoni
spływa na mnie czasem,
który w podarunku mam od ciebie teraz


a twoje dłonie
z delikatnej chmury...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a ja to znam :)

http://www.youtube.com/watch?v=VkjVAFYksQQ