środa, 23 maja 2012

wszystko co kocham...

wstaje rano
wieczorem zasypiam
budzę się w nocy
nie mogę spać
karmię swoje ciało
daje mu pić
czasem mnie boli
jestem zmęczona
tak bardzo chcę
tak bardzo się staram
tak bardzo pragnę
tak bardzo tęsknię
tak bardzo nie mogę się poddać
tak bardzo jestem od a do z

patrzę w lustro, usta się uśmiechają
dotykam dłonią tafli
ja od a do z
pytam się sama siebie - co jest pomiędzy ?
patrzę w lustro

pomiędzy jest wszystko co kocham
jestem pełna tym uczuciem
po bezkres spojrzenia
po horyzont ust
po bezmiar myśli
patrzę na moje nadgarstki, na małą siną żyłkę, pulsuje życiem
czekam aż muśniesz ją opuszkiem
poliżesz koniuszkiem języka
pomyślisz - to ty, moja jedyna
ucałujesz czule
poczujesz
mnie

a może by tak do...
http://przewodnik.onet.pl/afryka/maroko/kraj.html
pojadę choćby nie wiem co :)

Brak komentarzy: